Objavljeno: 15.8.2018.
REGIS U ISTARSKOJ ŽUPANIJI
Krajem prosinca 2014. završena je implementacija sustava za evidenciju prisustva i korištenja radnog vremena za naručitelja - ISTARSKU ŽUPANIJU.
Prva je to faza projekta u kojem ponuđeni sustav omogućuje identifikaciju korisnika, odnosno zaposlenika IŽ, kombinacijom personaliziranih beskontaktnih kartica i PIN-a. Implementirani sustav omogućuje i razmjenu prikupljenih podataka s poslovnim ERP sustavom Istarske županije na standardni način automatiziranim procedurama pokrenutih na zahtjev korisnika, a sve u svrhu daljnjih obrada u poslovnom sustavu.
Isporučeno je ukupno šest (6) čitača, RFID TMC X2 terminala sa razvijenom programskom podrškom te su isti uvedeni na pet (5) fizički odvojenih lokacija u Puli i Pazinu. Nadležnim i ovlaštenim osobama u IŽ sustav daje uvid u trenutno stanje prisustva zaposlenika, omogućuje kontrolu korištenja radnog vremena, racionalizaciju troškova postojećih evidencija, ispunjavanje zakonskih obveza...
Isporučeni sustav evidencije prisustva i korištenja radnog vremena nadogradiv je te se u narednoj fazi, u okviru novog projekta, ostavlja mogućnost implementacije kontrole pristupa.