Objavljeno: 15.8.2018.
RFID EVID - SUSTAV ZA PUČKU KUHINJU GRADA SPLITA
Odabirom i uvođenjem Pentinog sustava za evidenciju i praćenje podjele obroka, Grad Split - Odjel za socijalnu skrb i zdravstvenu zaštitu je u studenom 2014. rad Pučke kuhinje podignuo na viši nivo i omogućio transparentno i efikasno odvijanje poslovnih procesa, odnosno racionalno upravljanje resursima i informacijama o pravima koje su ostvarili njihovi korisnici.
RFID EVID sustav je koji Gradu Splitu omogućuje centralizirano i djelom automatizirano upravljanje podjelom obroka kroz parametre prava, količina i vremenskog perioda te naposljetku predstavlja izvrstan alat za planiranje financijskih sredstava te kontrolu količine hrane koja se dijeli.
Sustav je izveden sukladno usuglašenim specifikacijama sa nadležnim osobama Grada Splita- Odjela za socijalnu skrb i zdravstvenu zaštitu s ugrađenim pravilima koja onemogućuju zlouporabu sustava prilikom preuzimanja obroka (sprečavanje preuzimanja obroka od strane korisnika više no što mu dodjeljena prava omogućavaju).
U okviru projekta, na lokaciju Pučke kuhinje isporučeni su i ugrađeni RFID čitači, dizajnirane RFID Mifare kartice s otisnutim jedinstvenim ID brojem kartice, poslužitelj sa aplikacijom i bazom podataka, klijentska računala, monitori, termalni pisači...
Po isporuci sustava za evidenciju i praćenje podjele obroka sa standardnim izvještajima, Pentin razvojni tim proveo je edukaciju/obuku ključnih korisnika sustava (administratori, zaposlenici gradskog ureda za socijalnu skrb, zaposlenici pučke kuhinje) s ciljem upoznavanja s načinom funkcioniranja svih modula aplikacije koje će koristiti u svakodnevnom radu. Produkt modula jesu i izvještaji koji omogućuju pregled liste korisnika s pravom na ishranu u odabranom vremenskom periodu, pregled podijeljenih obroka za odabrani vremenski period (dan, tjedan, mjesec), pregled povijesnih podataka o korisnicima usluge i sve to kombinacijom odabira detaljnih i zbirnih prikaza.