Održavanje IT sustava
Ispadi informatičkih sustava nepredvidljivi su i neželjeni, no nažalost prije ili kasnije neizostavan događaj. Sustav obično ne možete odnijeti na servis i tamo ga ostaviti dok se kvar ne otkloni. Isto tako ne možete si priuštiti čekanje na red za posjet servisera budući da je u slučaju pada sustava svaki izgubljeni dan ili sat dragocjen.
Iskustva nam kažu da klasično održavanje \"na poziv\" većinom zadovoljava kod pojedinih sustava koji nisu kritični za radni proces. Kod kritičnih komponenti, posebice kompleksnih sustava, uspješno omogućavanje što nesmetanijeg rada zahtjeva viši stupanj organizacije i koordinacije. Zato smo svojim korisnicima u mogućnosti ponuditi suradnju Ugovorom o održavanju sustava.
Uređeno održavanje sustava s jedne strane smanjuje vjerojatnost ispada i zastoja na najmanju moguću mjeru, s druge pak osigurava prioritetnu obradu u predviđenom roku tada kad je najpotrebnije, u kriznim trenucima.
Ugovor o održavanju korisnicima daje niz različnih prednosti i pogodnosti:
- prioritetna obrada sa osiguranim odzivnim vremenom
- besplatni preventivni pregledi
- besplatna podrška sa udaljenosti i savjetovanje
- popust kod novih verzija
- popust na usluge i rezervne dijelove
- produljenje jamstva
Kod sustava koji predstavljaju glavni dio u poslovno informacijskom lancu procesa brza intervencija je od odlučujućeg značenja. Ugovor o održavanju osigurat će Vam prioritetnu obradu sa najkraćim vremenom odziva. Na taj se način vrijeme zastoja ili ispada sustava smanjuje na minimum.